vattengympa

Igår åkte jag på vattengympa i Gullringen. Var jobbigare än jag trodde men kul! Tyvärr kände jag av mina höfter o ljumskar efter halva tiden. Måste träna upp dem ännu mer. Så ska försöka orka åka på det, eller på simning regelbundet. Promenera gör jag ofta. Men är nog som Emil säger att det är musklerna runt om som ska tränas. Dock känner jag knappt atr det finns ork nu. Hur ska jag då hinna o framförallt orka när jag jobbar med?

Vi har Zoeys säng i sitt rum. Lägenheten är avlång så våra sovrum är på varsin ände. Oftast vaknar jag direkt när jag hör henne. Men nu när hon sover kängre
i sin säng. ( inatt till halv 2 ) så hade jag somnat in hårt. Så hörde nog inte direkt. Så det tog 2 timmar att natta om. Ändå vaknar hon samna
tid. Så ska testa babyvakten vi har och glömt bort. . Om det går snabbare att natta om när jag kommer direkt. För såhär blir de allt oftare. Hon sov endast en timme på morgonen. Så är inte att hon sover för mycket.

Igår kom Ullis och Arvid strax innan Pixie skulle hämtas. De följde med oss och hämta på dagis. De firade Pixie i efterskott då de var iväg den helgen. Så vi fikade och barnen lekte. Betyder så mycket att vännerna bryr sig!

Pixies tårta hon fick på födelsedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0