Bad.

Igår åkte Emil o jag till simhallen med barnen. Även Anna, Vincent och Lina följde med. Kan ju säga att det var fler som tänkt bada på lovet, så fullt med folk. Men det brydde sig ingen om. Två timmar gick fort och mellanmål hade vi med oss. Trodde inte Zoey skulle orka hålla i så länge. Men hon sprang glatt runt och lekte. Lina hängde med oss hem och även Zoeys gudfar Sebastian var här.

Idag på fm kommer Terese och Linn och leker. För efteråt ska jag följa med pappa själv till Jönköping. Har ju inte sett sofias boende. Så några timmar ifrån mina busungar blir det idag. Konstigt, var så länge sedan.

Igår natt fick inte Zoey amma nått, även så inatt. Så vi kan säga att vi slutat nu.. 13 1/2månad. Det känns tomt, men ändå bra. Hennes tänder bet sönder på slutet så kände inte att sår och blod var värt det. Dock är det jobbigt för har fullt med mjölk. Men antar att det sinar snart..Så Stolt över min lilla tjej!! Hennes sömn har blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0