fika.

Idag var det Emils sista lediga dag. Så vardagen rullar som sagt på imorgon. Skulle kunna vara hemma jämt ihop, det är så skönt! Idag har jag lämnat mitt cv på 5 ställen. 2 lät ganska positiva. ska i dagarna yttligare lämna på lika många. Håll tummarna åt mig.

När Pixie varit på förskolan en stund åkte vi till horn. Vi tog med oss fika. Fixade ett ärende på banken pch åkte hem för att laga middag. Fick med mig god choklad av svärmor. Så tog en liten promenad..så jag kan äta ikväll. På måndag börjar jag vara duktig igen. Denna vecka har jag fuskat lite väl! Både fika, popcorn o nötter på vardagskvällarna..och lite chips o choklad har jag ätit. Dock väger jag nått kg mindre än innan jag blev gravid. Men kroppen ändras ju och behöver fixas på vissa ställen så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0