Jan. 29, 2014

Jag hade väldigt svår foglossning redan från v 10. Under Zoeys Graviditet. Det var så illa att jag knappt orkade med mig själv. Det höll tyvärr även i 10mån efter förlossning även om det var bättre än under graviditeten. I samma veva som vi sluta med mjölk till Zoey så slutade jag med ( amnade). Men då märkte jag skillbad och har knappt haft ont på senaste tiden. Men nu när hon slutat amma har jag börjat med mjölkprodukter igen. Vi smyger även in det i Zoeys kost nu. För att se hur det funkar. Dock har vi kvar mycket mjölkfritt, just för att barnen o vi gillar vissa saker.

Men till saken jag vill komma är att jag sen några dar börjat få ont igen. Igår när jag gick en promenad kändes det som början till foglossning igen. Eller den känslan man får och jag hade efter graviditeten. Så har mjölkprodukter ställt till det är frågan? fortsätter det nästa vecka med, så får jag utesluta ett tag och se om det blir bra igen. Som alla vet är ju varken gluten, socker eller mjölk bra. Men ändå äter man det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0