Nytt år.

Gott nytt år får jag säga. Gårdagen var bra. Började med att Jonas och Emil åkte och handla. De fick äran att laga maten åt oss tjejer:) så på em gick tjejerna och jag till Anna. När klockan slog fem var vi välkomna hem. Vi möttes av tända ljus lite här och var. Uppspelta killar med som serverade oss förrätt, varmrätt och efterrätt. Vi åt chips och godis senare. Pixie slockna kl 20 och zoey var jätte trött men ville vara med och somna kl 22. Vi spelade spel. Men vi måste vara antingen tråkiga, trötta småbarnsföräldrar ( de andra snart blivande ) eller helt enkelt blivit gamla..För kl 23 låg vi i sängen för orkade inte vänta på tolvslaget..Glad att barnen sov längre än 5 iafall för var min morgon idag. pixie vakna halv 7 och Zoey 7. för vid 12 låg jag och Zoey och lyssnade på raketer. Hon är lika ljudkänslig som sin mor;) Hur eller hur så har 2013 varit ett bra år. Vi hoppas på att 2014 blir lika bra eller ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0