Regn.

Fick ett sms på morgonen när jag nyss lämnat Pixie på förskolan. En vän jag träffade mycke förr ville ta en promenad med mig och Zoey. Hon har med fått barn. Så vi hade massa att prata om. En timme gick fort. Barnen vakna så vi hängde hos oss yttligare en timme.

Vi hade bestämt träff med Ullis och Arvid idag. Det var länge sen vi såg ( några veckor) men för oss är det en evighet! Hon mötte upp oss efter 12 för o hämta på förskolan. Klockan sprang iväg mellan fika, lek och massa prat. Vips så var kl nästan 4 och middagslagning vankades. Denna dag har gått så fort!

barnen sover. Zoey vakna halv 6 och sov bara mellan 9-10 på hela dagen idag! Har även hunnit med en kort promenad i ösregn och sökt yttligare två jobb. Så nu är kvällen fri för tvslapp med min älskling och lite gott

till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0