Tungt.

Vår Zoey var svår att få helt nöjd de 10 första månaderna. Jag vände ut och in på mig själv flera gånger om. Men ändå var det något som inte var helt bra. Inom mig kände jag mig värdelös. Liksom jag gjorde allt och lite till. Men ändå var jag inte bra nog. Det visade sig ha en förklaring. Komjölkproteinallergi. Vi bytte ut till mjölkfri kost. Det blev en nöjdare tjej. Pusta ut.

Till för ett par veckor sedan. Då har allt börjat upprepa sig. Dålig mage, sämre aptit och mycket gnäll. Man skulle kunna tro att vi limmat min höft. För där hänger mini mest hela tiden. Idag ringer en läkare från västervik. De jag prata med igår sa att äggallergi ofta kommer med mjölkallergi. Så hoppas vi får en snabb tid till test! För mitt mellan allt, så är hon så otroligt charmig liten dam. Men så här mycke gaser och dålig mage kan det inte vara tänder. Det trodde iaf inte bvc. Min lilla skruttunge. Känns som hela jag är som en utvriden trasa. Vill bara ha en pigg o glad tjej!

Pixie är hemma idag med. De ringde igår från dagis. Feber och munblåsor gick. Mycket riktigt fick hon en blåsa igår. Men idag är hon iaf pigg son vanligt. Vi får snart frukost besök av vår vän Anna. Och i em kommer min syster Lina hit:)

Igår kom Ellen och Annelie, farmor o faster hit. Det behövdes besök för barnen blev glada och

jag med såklart. Fick min efterlängtade semla, det var så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0