arga barn.

Nu en liten stund innan vi ska gå, så har barnen lugnat sig något.. Hela morgonen och fm har nestått av gråt skrik och arga barn. Pixie var arg för att jag ska jobba och inte är hemma. Zoey är en plåsterlapp på mig och blir arg om jag inte bär exakt hela tiden. Samtidigt som de bara bråkat om samna saker och saker som de nog inte vet om varför de bråkat om. Zoey som drar i håret och Pixie som blir arg. Får så dåligt samvete för det beror på mig känns det som. Att de måste vänja sig vid att mamma med är iväg. Verkar som det slog tillbaka idag när jag inte ska vara hemma på kvällen. Pixie blev ledsen när jag laga moddag åt dem, så Emil bara har att värma sen. Och tog med mig en matlåda. Hon tyckte nog det var konstigt att jag äter själv istället. .men det är en vardag alla kommer till. En omställning som snart är en naturlig del av livet. Jag önskar att man slapp all ilska som barnen visar. Samtidigt är det bra att känslor kommer ut istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0