snabb besök.

Vi var bara hos min farfar nån timme. För Pixie ville till Alv. Vi åkte dit och hann o vara 2 1/2h innan vi skulle hem och laga middag. Barnen badade och Emil åkte sen och spela match. Båda somna tidigt ikväll. Fått jobb mån-tors denna vecka. Dock lämnar jag 13:30 på tis o Emil hämtar 16:30 så både jag och han hinner träffa våra små. Svår balans, hur känner ni med den balansen? Vänjer man sig? Jag brottas med samvete. Ons lämnar jag 11:30 så vi har hela fm. Det är tors som blir en riktigt lång dag.. för att nästa v innan schemat börjar ha 2 dar på dagis ( kan ju alltid ringas in ) På fredag ska vi gå till alv är tanken och bara umgås och ha det mysigt. När Emil slutat bär det av för att fira min bror som tar studenten! Dessutom som fått en provanställning, stolt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0