sommarfest

Ikväll har vi varit på förskolans sommarfest. Barnen hade tränat på dans och sång. Kunde knappt hålla tillbaka tårarna. Där står våra älsklingar och är så duktiga,  charmiga och fina! Stolt är bara förnamnet. Vi är så nöjda med förskolan. De bjuder verkligen till och eftersom den är så liten blir alla så nära. De bjöd på bakelse och gav barnen varsin tavla. Kloka ord att ta med sig. Barnen var dessutom utklädda och tjejerna var kaniner. Mina föräldrar och lillasyster Lina kom, även Emils mamma och lillasyster. 
 
Jag har blivit förkyld. Vilket är så typigt och opassande! Ska jobba hela dagen imorgon. Sen på kvällen blir det öltältet med Sylvia. Ska bli så kul! Inte varit ute på två år. Får hoppas att bristen på sömn inatt gör att jag känt mig sjuk idag. För imorgon ska jag må bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0