varva ner.

Sitter i soffan och varvar ner. Måste
 
lägga mig snart så man orkar upp imorgon. Vi fick besök av både Lina och Anton idag. De följde med och lekte vid torget, båten har kommit upp nu. Sen köpte vi en studentpresent. När vi var inne på cubus gick Pixie bort till klädavdelningen. Man kan inte tro att hon är 4 när det gäller kläder. Hon är så sjukt klädmedveten. Hon har så mycke hon inte andvänder. Byxor och tröjor är nått hon inte använder. Klänningar ska va på ett visst sätt, som linnen fast långa och gå att dansa med. Vissa färger passar bättre än andra osv. Hon fastna för en klänning idag. Men de har fått lite nytt nyligen så sa nej. Men hon lurade med Emil för o kolla när jag var på jobbet. hon hade gått in och provat och låtit så "stor" när hon pratade. Så han kunde inte låta bli att köpa den. Detta är en typisk Pixie klänning. 
 
Imorgon har vi fram till halv 12 att umgås batnen och jag. De sover när jag kommer hem. Så får gosa massa innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0