bullar

Pixie tycker ju det är lika kul att baka som mig. Så vi gjorde det nu på morgonen istället. Denna gång fick jag verkligen hjälp av henne! Vår stora duktiga tjej:D 
 
Det har ju öppnat en ny skoaffär. Nån slags outlet så de har bra priser. Pixie och jag cyklade förbi igår. Men var lite väl fullt av folk. .så ska kika idag istället. Gummistövlar i hennes storlek fanns inte just nu. Men de får ju in regelbundet sa han. Däremot vill hon ha tygskor. Så ska kolla på det. Annars har vi sällskap av en haltande Emil. Han har haltat till jobbet två dar. Men idag fick han inte gå för mig..så han har chans att läka. Vi sa ifrån om att träffa Elisabeth och Hampus idag. Passar på att vara med familjen, när han ändå är hemma. 
 
Skönt med helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0