Bullbak.

På morgonen ringde min vän Pernilla, som jag inte träffat på allt för lång tid. Hon och barnen kom hit och hade med sig fika. Kändes lite konstigt att mina skatter inte var hemma då. Klocken 11 gick jag och syster Lina till bakfickan för att luncha. Hon bjöd med mig för presentkortet hon fick av osss i jul. Gullig syster<3
 
Nu är tjejerna hemma. Zoey sover, Pixie leker med Lina. Så passar på och koppla av vid datorn. Har bullar på jäsning som strax ska bakas ut. Och snart kommer mina bröder och mamma på en kaffe. Härlig dag med massa sällskap blev det visst! Imorgon väntas en liknande dag. För att sedan på ons och tors ska jag ta det lugnt och fixa hemma. Baka bröd och knäckebröd ska hinnas med också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0