fredag

Bilden påminner mig om att putsa speglar och fönster.  En liten Pixie som kladdat på denna spegel.  
 
Igår fick jag gå ifrån i 30min under lunchen. Det funkade. Men kändes sudär för var ju bara yngre vikarier när de ordinarie planerar varje tors. Inget fel i det,  förutom att en av dem kändes väldigt tafatt. . Och kommer inte känna mig trygg i att lämna om det är samma upplägg varje tors. Dock kom den ordinarie tillbaka till lunchen. Pixie klarar sig ju för hon är ändå så självgående på dagis. Men Zoey är ju ändå bara 16 mån. Idag väntar ännu en dag av inskolning.
 
Så skönt att det är helg. Är så trött så jag skulle kunna sova stående. Så då är det skönt när vi är hela familjen.  Även nya intryck gör en vuxen trött. Sen drömmer jag om sömn..så är väl en aning trött så med. Denna helg går vi sova några timmar extra varsin dag. Skönt o längtar redan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0