Godmorgon

Redan på kvällen när kl närmar sig 22 så ångrar jag mig att jag varit uppe. Vet ju om att barnen alltid vaknar innan eller senast 05. Iaf Zoey, Pixie kan nån gång sova nån halvtimme till. Vaknar i panik 04:30 och inser att tjejerna inte ligger i sängen! Hörde Zoey men hon är tyst när jag står utanför rummet. 20min senare vaknar hon. När båda sov i sina sängar vet jag inte sist när det hände. Z har nåra gånger typ 4, sovit i sängen. Men sist P gjorde det var det ett år sedan. Vi berömde dem massa på morgonen. Vi vet att det antagligen inte händer igen på länge. Men duktiga var dem just inatt:)
 
Idag är det sista dagen med dagis för denna vecka. Stolt över Z att det går så bra!  Hon håller sig ju vaken till efter lunch. Hon som alltid sovit på fm innan. Det blir ju att hon somnar senare på kvällen. Dock har hon sovit bättre under några nätter.
 
Redan trött på arbetsförmedlingen.. jag sa klart och tydligt att jag har jobb mellan v 26-33. Ändå får jag hemskickat ett jag måste söka. Det är endast v 30-33..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0