Iza

I många år gar ju mina systrar haft hästar. Två har de på iväg på foder sen ett tag. Men den häst jag gillar bäst är denna. Jag är ingen hästmänniska. Men tycker ändå det är kul ibland. Dock har jag ridit en enda gång sen jag blev gravid med P. Så igår följde jag med mina systrar o red. I paddocken skritta jag själv. Så ska väl lära mig nu så jag även vågar trava själv;) Så får se nästa gång jag följer med.
 
Igår tog vi en stund var för oss själva.  För Emil åkte till några vänner när jag kom hem sen. Då följde Hanna med och tog en vagn, så ryttarrundan blev gjord. Så kunde jag äta lördagsmys med gott samvete sen. Vi såg film när barnen somnat. Vilket jag ångrar idag. Min morgon att gå upp för fick sova till 8 igår. Vaket flera timmar inatt. 
 
Denna dag är fullspäckad. Först kommer min syster o Vincent och sen även Sofia en stund. Men Pixie ich jag ska även gå på bio idag. Mysigt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0