Lördag morgon.

Zoey och jag vakna som vanligt halv 5. Men vi låg kvar och gosa o kramades i nästan en timme. Pixie kom upp då och vi hade tjejmys framför tvn. Tänkte Emil skulle få sova. Men han vakna halv 7 och kom upp. 
 
Förra veckan bestämde jag och Sylivia att vi skulle ses på en fika idag. Emils föräldrar behövde lite hjälp på gården idag. Så han och barnen åkte dit nu på morgonen. Känns lite konstigt att sitta här helt själv i en tyst lägenhet..Druckit kaffe och ätit frukost och nu...ja nu väntar jag på att kl ska bli 11. Plötsligt har det blivit egentid lite oftare sen Zoey skolats in med..Men egentid en helg är inte ofta det händer. Helgen är kort och man har ju alltid mycket att göra eller bara vill umgås. Ändå saknar jag dem redan och de åkte för en halvtimme sedan. Så beroende man är av sin lilla familj<3
 
Jag vill inte att detta väder ska bli dåligt igen. Har varit helt underbart att kunna vara ute så mycket. Men idag åkte barnens overaller fram igen.. Var nog för snabb med att tvätta dem och lägga undan. Fodrat regnställ är ju toppen när det är lite halvkallt ute. Det blåste så kallt och regn på det.. Men hoppas det är tillfälligt och solen kommer tillbaka snart. Vi njöt av solen igår hemma hos Elisabeth. Barnen lekte ute och Zoey sov middag i vagnen. När vi ätit pannkakor gick vi ut på ängen och drack varm choklad och barnen strosade runt och plockade stora strån. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0