Lördag.

Idag fyller min kära sambo hela 26 år. Det firar han med at börja jobba extra kl 6 ett par timmar. För sedan på fm kommer några syskon och pappa hit på lite fika. De tar även med sig Pixie sen. Hon frågade sin morfar för nån vecka sen om hon inte kunde få sova över. Hon har sovit där 2gånger innan. Så hon ville få göra det igen. Hon har längtat massor hela veckan. Lina är även hemma för Pixie avgudar henne. Så vår skrutt får det mysigt! Nu har hon börjat tycka det är spännade och kul att få sova. Packar och är så stolt så<3
 
Strax efter att de åkt så åker även Emil. En del med laget som de planerat idag, som bowling mat och träning. Så han kommer inte fören kvällen igen. Typiskt att det råka va hans födelsedag. Dock så firar vi honom mer ordentligt imorgon med tårta och smörgåstårta. Men en massa fokus på Zoey blir det idag. Vi ska träffa Anna, Ullis och Arvid på bakfickan bara och fika. Sen ska vi nog försöka få till nån promenad. 
 
Igår tog tvättberget slut och 7 maskiner hanns med. Blir ju alltid lite extra när man bäddar rent i sängarna. Hade tänkt att ha en hemma och strosa dag igår. Men när Elisabeth och Hampus ringde och fråga om de fick komma och luncha så sa vi ja. Kunde ju gå emellan liksom med tvättstugan. Vi åt våfflor till lunch och barnen lekte. Tog med mig Pixie och åkte hem till Pernilla och barnen en snabbis. De har kommit en bra bit i renoveringen av huset. Så var kul att se. Vi kom hem till dukat bord. 
 
Denna vecka har jag lyckats röra på mig 4 gånger och helgen är ju kvar. Har endast fuskat en gång med sötsaker och åt en mandelkubb när vi hos E farmor. Dock kommer det bli tårta imorgon och risken finns ju att vi tar nått gott på fiket idag. Men är stolt över mig själv! Åt hallonkesella igår istället för choklad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0