morgonpigg..

Sen vi fick barn har jag ju fått vakna runt halv 5-5. Det är så det är och jag fatta ju såklarr det innan. Alltså att det finns barn som sover och de som inte gör det. Dock har pixie den senaste tiden börjat sova till halv 6-6. Vilket inte spelar nån roll för mig. För Emil sover med henne i hennes rum och jag med Zoey i vårt. Ingen sover bra när alla 4 sover i sängen o sparkas osv på varandra. Dock så har Zoey ett tag ( några v sovit till samma tid som Pixie ) Men nu ska hon sen nån mån tillbaka inte sova längre än max halv 5 oftast ännu tidigare. Så idag lär hon nog sova en stund innan vi ska till dagis 9:30..Får se om hon börjar sova till 6 tiden o håller sig till lunch. Eller om hon sover en stund runt 8 innan dagis. Sen ska de ju gå 15timmars o då är det 9-12:45 måb-tors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0