pudding.

Vår söndag var bra. Vi gjorde god frukost. Älskar helgen, just för man kan lägga mer tid på frukost. Solen sken på morgonen och vi gick till källängen. Både Zoeys gudfar och gudmor var med dit, vilket barnen uppskattade. Efteråt åkte Emil,  jag och barnen hem till min pappa och småsyson. Vi åt våfflor ihop. Vi svängde även förbi hos min farmor o farfar för en kopp kaffe.
 
Vi avslutade dagen med mys hemma. Så vi åt popcorn och gjorde smoothie.  
 
Dock avslutade en sak dagen jätte dåligt. Älskar och tänker på dig! Allt kommer bli bra. Det måste det! Man ska verkligen ta vara på sina nära och kära..
 
Idag gjorde jag chipudding till frukost. Mycke prat om det lite här och var. Fröna är väldogt protein och fiberrika. Ihop med mandelmjölk och lite kanel som jag smaksatte med, så blev det toppen. Serverade med banan. Ser dock inte aptitligt ut:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0