Rensning.

Idag när jag och katten Baltarzar lämnat barnen. Ja ni läste rätt. Katten var med..så han kommer inte få gå ut direkt på morgonen mer, fören jag kommer hem igen. Han har ju följt efter förr. Men inte hela vägen innan. Men sen dess har han legat och sovit här inne, exakt hela dagen. Dock blev alla barnen på dagis glada när de såg honom på morgonen. 
 
Idag har jag varit helt själv hemma och städat. Har tvättstugan med och passat på att rensa ut alla vinterkläder. Kände att jag behövde få vara själv och inte umgås med nån. Har träffat folk varje dag den senaste tiden. Så har njutit av mitt egna sällskap. Det behövs ibland. Blivit sugen på att möblera om lite i Pixies rum. Men orkar inte det själv. Så får se om vi tar tag i det i helgen eller inte. Längtade lite efter en kväll i soffan tillsammans. Det är ju endel fotboll i vår familj. Hoppade vattengympan i måndags, men fick ett mess av Ida om simma ikväll. Vill ju hinna umgås, men samtidigt måste ju även jag nån gång ibland kunna åka och träna. Har varit skitdålig rent ut sagt denna vecka med både promenader och hålla mig ifrån fika och bröd..Så behöver simma ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0