sista inskolningsdagen

Idag är det sista dagen med inskolning. Tankenär som igår 9:30-14. Men fick ju komma kvart i ett iaistället. Och misstänker att det blir lika idag. Zoey vakna ännu tidigare redan 04:30 istället för 5 som hon brukar. Hon dricker välling i mitt knä nu och Pixie äter knäckenbröd. Tredje gången de äter redan. Ska snart åka dit. Vi tar bilen för ska vidare till min farmor idag. Hon var själv idag och ville ha sällskap en stund.

Imorgon börjar alltså vanliga 15 timmars. 9-12:45 mån-tors. Ska gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig..

Som ni förstått är jag ju en gottegris tyvärr.. och igår på kvällen slog det till och jag var så sugen på nått gott! Testade att göra mugcake och det var gott. Typ som kladdkaka fast klart på nån minut. Hade det kortare tid i micron för att få den rinnig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0