tisdag.

Idag efter lämning (gick jätte bra) åkte jag hem till Ullis med familj i Djursdala. Vi gick en långpromenad. Och njöt av massa god glass och kaffe. Innan jag åkte och hämta mina skatter. Zoey var vaken! Så hon somna och sov 12:45-14:45. Jag ägnade mig massa åt Pixie och vi pärla och baka knäckebröd. När Zoey vakna lekte vi innan vi laga middag. Tänk att veckans lättaste, tråkigaste och snabbaste middag är barnens
favorit! Testande en ny vegetarisk falukorv till mig. Astridlindgrens och den var inte fryst vid köpet. Dock föredrar jag den i frysdisken. De åt massa pasta och falukorv.  Pixie sover, Emil tränar och Zoey är pigg än. Hon håller mig sällskap ikväll verkar det som, stora tjejen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0