ute

De senaste dagarna har ju haft helt underbart väder! Vi har hängt i källängen varje dag denna vecka.  Igår hade vi med oss picknick och mötte upp Ullis och Arvid efter dagis. Härom kvällen cykla jag och Pixie till gästgivarhagen och kasta stenar i vattnet och igår gjorde hon och Emil det.
Skönt att vara ute och leka med snandra ord! 
 
Idag ska jag och barnen en tur till Elisabeth och Hampus. Men vi ska hem igen tills Emil kommer.  Det vankas tacos och färsk annanas till fredagsmys och höjdpunkten pax på bolibompa. 
 
Skrev även in mig på arbetsföemedlingen igår. Min ångest över pengalösa månader blev ju inte bättre då det blir yttligare 3mån pengalöst efter sommarjobbet då ungdomsgarantin börjar om eftersom jag jobbar ett tag..hålller tummar tår och allt jag kan för att få fortsätta efter sommaren!!! Inte kul att endast leva på sparat för det tar ju slut när det inte fylls på nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0