ute.

Idag var vi med ute nån timme och lekte på dagis. Zoey lekte massa och gunga hela tiden. Olika ledare tog fart och hon tyckte det var helt okej. Märktes när hon ramla att hon låg kvar och vänta på mig. Och när jag inte hjälpte henne direkt skrek hon på mig: men kom då ungefär. ( fast på sitt sätt ) Jag försökte hålla mig i bakgrunden för att sen kan jag ju inte vara där och hjälpa. Men hjälpte såklart till även om det inte tog lika snabbt. Hon fattade vinken och försökte själv. Märks med andra ord att jag alltid är bakom dem.

Idag har de för en gångs skull lekt nån timme själva hemma! För oss är det jätte länge. De lekte även igår en stund. Zoey kan oftast strosa runt själv lite, men Pixie är en sällskapsdam. Haft min mamma här på besök både igår och idag. Ikväll har E träning så blir lite ensamtid när barnen somnat sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0