fika

Igår var både jag och Emil lediga. Vilket var så skönt. Vi börja dagen med att jag fick sova lite extra. För idag är det Emils tur. Börjar kl 9 så han hinner sova innan. Emil hade en klipptid i Horn. Vi hängde med hela familjen för att ungås i Åshorva. Där vi både fika och åt. Vi kom hem på kvällen. Zoey somna i bilen och vakna några timmar senare för sin välling. Hon hade svårt att somna om. Men efter nån timme sov hon igen och jag med visst..Pixie sover än och skönt att hon sover lite längre än 5. Så vi hänger här i soffan och tar det lugnt en stund till.
 
Barnen har bara 2v kvar med 15/h på dagis. Alltså att även när jag inte jobbar så får de va ca 3h. Men från v 25 är det efter mitt schema. V 28-31 är de hemma med Emil. Tur det för då är det som mest jobb för mig. Men v 26 jobbar jag mest kväll på vardagar och barnen är bara 2h på
Em. Pixie som älskar att vara på dagis kommer inte vara så nöjd. Men vi kommer ju ha roligt och hitta på saker så hon tänker nog inte på det. V 33 börjar de på 15/h igen och jag antagligen som timvikarie igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0