fredag.

Pixie har blivit en hejare på att skriva på senaste tiden. Hon skriver hennea och Zoeys namn utan att jag visar, men även mamma och nästan pappa med. Sen gillar hon att skriva om vi skriver o visar med. Hon har lärt sig att räkna på engelska till 8 och är intresserad av vad saker heter på engelska. Sen kan hon de flesta siffror om hon ser dem. Det är så roligt att lära henne massa nytt! Hon är intresserad och vill hela tiden lära sig. Och jag blir så stolt. Man kan med andra ord säga att hpn längtar efter skolan. Tror hon nämner det varje dag. Dock ett par år kvar! 
 
Idag har vi förutom typiska hushållssysslor med tvätt mm. Hälsat på min farmor och farfar. Bad min kusin maria komma med. Sen har barnen varit på dagis i 2h. Jag har jobbat så Emil fick hämta när han sluta. Barnen somna runt 8. Så nu väntar jag på min kärlek som haft match ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0