God morgon.

Det var ju så varmt ett tag, så vi stängde av alla elelement i längenheten. Det har en tedens att bli bastu liknande här, med alla takfönster. Men igår var det kallt här hemma, så vi fick stänga på ett par element igen. Känns så tråkigt, vill ha sommar nu! 
 
Min syster Lina var så snäll igår, hon kom och var med Pixie här hemma. Ville inte ha med henne helst till bvc. Då hon ska ta en spruta i sommar. Eftersom hon redan är nervös nu inför det, så kändes det dumt att hon skulle vara med och se när Zoey fick sin igår Pixie hade extra kul, för Lina hade med en kompis. De hade bakat chokladbollar under tiden. Men vi åt aldrig nån igår. Så det passar sig perfekt då min kusin och hennes barn kommer efter dagis och leker en stund. Zoey är 1 1/2 år nästa vecka! Helt sjukt vad tiden verkligen går. Ingen liten bebis längre. Hon hade gått upp jätte bra, nästan 2kg på ett halvt år. Så nu väger hon 10,4kg och är 83cm. Liten börjar bli stor. Vi fick sova till strax innan Emils klocka ringer 05;45 man känner sig verkligen piggare med en timmes extra sömn! 
 
Var på möte om sommaren igår. Så håller tummar att jag får in lite pass innan schemat börjar. Skulle troligtvist få schema innan midsommar istället för efter. Har ju två pass bokade denna vecka iaf. Så får se om jag får nått mer då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0