hemma.

Godmorgon. La mig redan straxfika an 9 igår, men kände att jag behövde sova ikapp lite. Och idag lät Zoey mig sova till 20 över 5 istället, så piggare mamma:) 
 
Jag har Zoey hemma i veckan. Hon har blivit förkyld och är väldigt klängig och tröttare än vanligt. Igår somna hon i min famn och sov i två timmar i sin säng. Men skullle hämta Pixie från dagis mitt i. fina mamma ställde upp och passade Zoey. Dock så vakna hon en minut innan vi kom hem ändå. Ville låta henne få sova klart om det fanns möjligheten. Hon somna ändå kl 8 på kvällen sen. Hon är väldigt mammig nu, så känns inte rätt att lämna henne då. Har ändå inte jobb mer än lör denna vecka.  
 
Idag ska jag och Zoey ta en fika hos min kusin en stund. Sen när Pixie är hemma igen får vi nog fixa lite här hemma. För imorgon ska vi  hänga nere på Alv. underbart att det öppnar igen! Sen blir det så mycke gratis motion. Pixie gillar verkligen inte motionspromenader. Men hon säger inget när vi går till Alv. Då står hon snällt på ståbrädan. Perfekt att förena nytta med nöje;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0