konstigt.

Igår hade jag tid till naturläkaren som jag går till regelbundet. Höfterna är fortfarande inte bra efter senaste graviditeten. Så känner att det är viktigt att "under hålla" kroppen. Och när man är småbarnsförälder blir det ju mycket bära mm. Så det sitter alltid fel i nacken med. Men han har ju sitt egna rum i Stockholm.  Så man får ju vänta mellan 3-6v mellan tiderna. Denna gång hade jag 6v.
 
Min lilla familj ville åka till horn för o se kosläpp, leka och hjälpa till lite på gården. Det slutade med att de stannade hela dagen och även sov över. 
 
Jag är inte van med att vara helt själv. Så hade fullt upp igår. Fikade med min vän Anna och kusin Maria innan besöket hos L-E. Sedan lunchade Sofia ihop med mig. Vi åkte till stugan för och fika med mamma. Men var hemma kl 5 igen och var själv sen resten av kvällen. Men när jag ätit min middag och min chokladbit. Då kröp det i benen..läste typ resten av kvällen. Inte varit ute på mer än två år. Så är så sugen. Men nästan alla mina vänner har skaffat barn eller väntar barn. Så nu när jag kan, kan inte dem istället. Har planerat en vinkväll i sommar med en fin vän, som jag längtar efter! ♥ 
 
Vaknade halv 7 och tvingade mig att somna om. Lyckades till kvart i 8. När man får sova en hel natt utan en massa uppvak så är man pigg ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0