kräm.

Det blev en promenad på fm idag. Sen har vi mest varit inne. Zoey har nyligen lärt sig att somna inne. Ända tills nån vecka sen, vägra hon sova middag nån annan stans än vagnen ute. Men nu flera dar i rad har hon sovit inne. Väldigt skönt!  Vi har kokat rabarberkräm istället för baka bullar. 
 
Senaste tiden så har min hy varit så dålig. Har aldrig direkt haft dålig hy innan. Men nu ser den inte alls bra ut. Så jobbigt för mår inte bra när den ser dålig ut. Undrar vad det beror på? Sköter den som innan. Men vet inte om sömnbristen kan göra det? Sista tiden har jag inte sovit mycke alls. Men det har jag ju inte gjort de senaste 4åren. Gått upp 2kg nu på sista tiden. Så vet inte om hyn har med det att göra. Att jag ätit bröd, ost mjölk mm. Inte orkat vara strikt med maten. Och inte så duktig med promenader på sista tiden heller..
 
Imorgon ska vi fira Arvid som fyller 1år! Stora killen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0