min premiär

Pixie har pratat om länge att hon vill sova över hos nån. Så hon fick komma till stugan igår. Mamma o pappa grillade korv och revben med henne och de hade ätit godis och myst. Tror vi hämtar en nöjd tjej om några timmar.
 
Min syster Lina kom igår. För hon ska med till alv idag. När Zoey somnat på kvällen föreslog hon att vi fick åka. Så vi åkte till Emils kompis Robin och Jossan. Skönt att komma ifrån ihop en liten stund. Men känns idag att jag kom i säng försent, men det är det värt. 
 
Barnen och Emil var på Alv igår. Vi ska ju somsagt dit idag och jag längtar. Det bästa med årskort att man kan variera vissa gånger går man bara några timmar o andra längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0