Söndag

Fy jag tycker helgen går alldeles för fort. Innan man ens hunnit blinka så är den slut..Igår fick vi träffa lilla Walter. Helt underbar och så liten. Man kan knappt fatta att de är så små. Man glömmer så fort tydligen. Zoey kändes som en jätte igår jämte honom. Vad jag längtat efter honom och nu är han här<3
 
Sedan fick i besök av Sylivia. Pixie älskar verkligen när vi träffar henne. Och hon var mycket nöjd över att få leka. De har verkligen ett speciellt band, och jag blir lycklig ända in i själen över att hon är hennes gudmor. 
 
Idag kommer barnens farmor för vi ska köpa Alv korten. Hon ska med ha ett och min syster Lina. Ska bli kul att det snart öppnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0