Värme

Underbart nu verkar värmen hittat hit. Igår var de jätte varmt ute. Passade på att hänga tvätten ute. Vi har ju en gemensam grusgård här men med egen ingång. Så ställde vårt tvättställ jämte vår ingång och det var torrt under dagen. Skönt! Jobbade em/kväll igår så då hinner man ju vara effectiv hemma med.
 
Idag blir det Alv. Vi hänger ju där nere så ofta vi kan och orkar. Barnen älskar verkligen stället. Så vi sitter här hemma och räknar ner tiden tills vi kan gå..Vill njuta av dagen och göra roliga saker med mina små tjejer idag. För imorgon väntar ett 10h pass på jobbet och då hinner jag inte träffa dem mycke alls. 
 
Idag får jag min första lön på lääänge! Jobbade bara 34h i April, men det var ju den veckan de lärde upp mig. Men bättre än inget och det känns så skönt! 
 
Zoey som liten bebis. Tur det kommer en till bebis som jag ska bli moster åt snart! Och att Walter är född. Man blir så sugen på bebisgos när man ser såna kort.
En väldigt mycke mindre Pixie! Kollar på hästar hos mormor och morfar. Tiden går så fort.  Inser hur stora tjejerna är när man ser dessa kort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0