farsdag.

Emil gav mig sovmorgon till 8 och gjorde plättar till frukost. Något omvänt, då jag tänkt ge han sovmorgon och göra god frukost. Men det var väldigt skönt! Barnen gav honom paket sen på morgonen. Han fick en kaffemugg med tjejerna på och en väggalmenacka med oss. Min pappa fick en lika dan. Jag jobbade sen 10-17. Så de åkte till horn och firade där. Min syster Anna hämtade mig sen när jag sluta. Så firade vi pappa.
 
Ikväll har jag handlat inför veckan. Imorgon ska jag njuta och gosa med mina älskade barn!! Som jag saknat idag! Jobbar nu ca 75%, men saknar mina små så dant. Men jag vet att jag saknar dem ju hur eller hur, och kommer göra det hela livet när vi inte är. De ska ju gå i skolan osv sen. Så bäst att lära sig bli bekväm i att man inte kan vara jämt. Men man tar verkligen tillbaka på tiden. Är så skönt nu när båda har jobb. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0