lång dag.

Jag jobbade 8-18 idag. Men hade en timmes lunch. Sen spenderade jag helt själv på bakfickan. Var faktiskt väldigt skönt! Annars har dagen känts jätte lång. Var lite folk ända fram till em. Så går ju tiden inte så fort. Hann inte hem innan jag skulle på föräldramöte. Det tog ju en stund, så kom hem strax efter 8. Var så hungrig och slukade maten innan jag hann känna vad jag åt typ. Fuskade denna vardag och åt bulle. Lär bli lite fusk denna vecka. Men så blir det ju med födelsedagar att fira. 
 
Längtar efter att krama barnen. De sov ju när jag kom hem. Så passade på att ta en lång och varm dusch. Får se om pixie går på allmän några timmar imorgon. Hon får ju välja det själv. Men nästa vecka väljer jag redan nu att hon ska va hemma onsdagen. Pixie kompis Hampus ska fira Zoey imorgon. Men det är ju snart hennes riktiga födelsedag. Redan 2 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0