slö dag.

Efter en lång jobbdag igår så köpte min älskade familj och jag hämtmat. Skönt när både klockan var mycket och alla var mer eller mindre trötta. Barnen somna och båda sov innan halv 8. Jag var trött så Emil åkte till en kompis och jag låg i sängen till 21. Jag har visst kommit till det vuxna synsättet att det är mer värt att vakna pigg än vara uppe sent..dock har jag väl lagt mig lite väl tidigt denna vecka. Skyller på förkylningen. 
 
Idag är det nästan pinsamt vad vi är slöa..tog med barnen till affären på morgonen, så vi kunde köpa nybakta frallor. Sen åkte vi hem och väckte Emil med frukost. Vi har mest hängt i soffan idag..brukar inte låta det bli så pass slött som idag. Zoey sover och pixie skriver på datorn. När Emil kommer hem om en timme från träningen. Då ska vi skaka liv i slöa tjejhögen. Köpt hem så vi kan baka, om vi orkar idag..men det gör vi nog. Och lite luft måste vi ha med. Glömt hur trött man blir när en ny förkylning bryter ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0