tisdag

Igår gjorde vi bara massa måsten, tvättade ett antal maskiner, vakade knäckebröd och gjorde müsli. Vi tog en promenad och unnade oss god fika. En skön måndag innan kassa kvällen. Idag ska jag jobba i charken och på informationsmöte efter. 
 
Härom dagen blev jag erbjuden en resa med jobbet. De hade för två år sen fått en utmaning att klara. Då skulle de belönas med pengar att göra nått för. Men en ordinarie som jobbade då gjorde ett avhopp. Så lotten föll på mig. Efter några dagars tänkande och försök till att trycka bort dåliga samvetet. Att åka iväg för egen skull. Jobbar ju lång dag på lördag och helgen efter åker vi. Men samtidigt, hur ofta blir man bjuden på en utflykt? Så den 29 åker jag till Göteborg med jobbet. Äter och dricker gott, sover på hotell o ser jill jonsson på kvällen. Kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0