tisdag.

Idag ville Pixie gå på allmän på dagis, förstod att hon saknade kompisarna. Hon skuttade glatt in. Jag tog igen massa tid med smilla sol vi missat. Vi har inte träffats när vi varit krassliga. Vi gick en långpromenad och även Zoey somna efter halva svängen. Hon sov inte så länge och vi åt fralla ihop. Mysigt och få sniffa på bebis<3 
 
Jag fick låna mammas bil och efter att bilstolen var i och Pixie hämtad så åkte vi till djursdala. Där vi träffa madde från mitt jobb och hennes son. Barnen klicka direkt och busade järnet. Även Ullis och Arvid som är grannar var mer och åt mellis. Jag avsluta kvällen med en promenad. Haft migrän hela dagen, men sovit för lite på senaste. Men nu jobbar jag fram till onsdag, då är jag ledig igen. Men har flera dar som jag slutar eller börjar så barnen och jag får tid ihop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0