trött.

 denna trötta kropp ska chockas med annan träning än nån promenad då och då. Ska prova easy line ikväll. Sen ska jag testa friskis och se. Annars får jag ta upp simning en gång i veckan igen.
 
Vet inte varför Zoey har kortat ner sin redan tidiga morgon till halv 4-4, nu de senaste veckorna har hon vägrar sova till 5. Man är ju trött..hoppas det är tanden som spökar, efter den återstår en. Vi har lekt med estelle idag. Firat min syster Anna som fyller år idag. Sen har jag haft migränanfall. Vilket kom när Emil träna.. Som tur var var barnen trötta så kunde vila en timme ihop med dem! Nu känns huvudet bra, så tänker mig att jag kanske blir piggare av träningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0