demo.

Idag har det varit så kul på jobbet. Vilket det alltid är de dagar jag är i matservice. Tiden bara springer iväg. Är glad att jag trivs så bra på jobbet! Skönt att det är varierande mellan chark, mat och kassa. Då känns de som jag har olika jobb fast jag har ett. Idag gick tiden lite extra fort. Har stått och bjudit på ostkaka och smörgåstårta till kunder idag. Mycke folk i butiken då flera har stått med smakprov. Är ju så pratig så ett socialt jobb passar ju mig.
 
Tror fotograferingen gick bra idag. Hoppas på att syskonkort blev bra. Zoey var duktig och tyckte nog det var lite spännande. Pixie älskar att vara framför kameran så det gick bra. Imorgon ska vi baka bröd är tanken. Barnen är bara en timme på dagis. Då jag jobbar kväll. Så vi har ju massa tid. Så kommer det bli varje måndag. En timme på dagis på em. Sen ledigt varannan fredag för börjar när Emil kommit hem och tre timmar den andra. Om det inte är som imorgon då jag börjar tidigare då blir de en timme. Varje tors jobbar jag 7-13. Tis och ons ledig om jag inte får extrapass. vilket det ofta blir, iaf ena dagen. Sen ska jag jobba varannan helg och var fjärde söndag. Men blir oftast extra på lördagarna. Så barnen får en bra balans med hemma och dagis. Pixie har rätt att gå 5h om jag är ledig en tis eller ons. Men än har vi inte gjort det. Men möjligheten finns om hon skulle vilja nån gång. Och jag ligger ofta på 75-80% istället för 50 som vikariatet är på fram till nyår. 
 
Vi ska boka tåg till Stockholm i nov. Barnen föredrar nog det istället för bil. Ska bli så roligt! Emils storasyster och hennes sambo har flyttat till nytt, så vi vill ju såklart se. Även Emils föräldrar sällskapar den helgen. Får hoppas okt går fort så vi hamnar i nov. 
Suddig bild. Men svårt att få en bra när det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0