dop.

igår fick jag gå från jobbet tidigare. Vi skulle på dop i pelarne kyrka. Det var fina Walter som skulle döpas. Jag fick äran att vara fadder och även Pixie fick vara lillfadder och sen var Carro fadder. Pixie fick hälla upp vattnet ned hjälp av mig. Det var ett fint dop och musiken en tjej sjöng rörde hjärtat. Efteråt bjöds det på god mat och fika. Barnen röjde runt med alla andra barn. När barnen somnat så såg vi serien vi ser och åt godis. 
 
Idag skulle jag varit ledig men en som ställde upp på mina sista timmar, ville helst vara ledig idag. Såklart jag ställer upp tillbaka då. Men börjar inte fören 16 och slutar 22:15. Så jag och barnen ska till marknaden på alv idag. Emil tränar så han hinner en liten kort sväng bara. Vi har ju en helt ledig helg ihop i veckan som kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0