kalles.

Igår spenderade vi några timmar på leklandet. Arvid och Ullis var med oss och lekte. Dagen sprang verkligen fram. En stor anledning var nog att barnen gav oss sovmorgon till 7 tiden!! Trodde inte det var sant, så skönt. Fick dock ont i huvudet hela dagen, sov nog för mycket haha. Avslutade dagen med ett kassapass på em/kvällen. 
 
Jag har ju gått ner till mitt 50% vik nu denna vecka. Innan har jag jobbat betydligt mer. Så nu är jag ledig varje tis och ons om jag inte får extrapass vid sjukdom osv. Idag har vi tvättstugan. Sen tänkte jag ta en långpromenad med Zoey och göra vardagssysslor såklart. Pixie ville gå på dagis på 15 timmars tiderna. Hon ville börja gå på dem, för blir inte mycke dagis om jag inte får extrapass. Känns ändå konstigt och typ fel på nått vis. Men har ju rätt till det och är ju just för att 3-5 åringar ska ha möjlighet att komma in i gruppen och förberedas till skolan. Pixie längtar ju till dagis för alla kompisar. idag är en stor dag. Pixie ska bli hämtad av en kompis mamma. Hon ska följa med dem hem och leka. Känns stort första gången hon följer med nån hem efteråt, och utan mig. De frågade igår om de fick ta med henne hem, och vad glad pixie blev! Vår tjej håller på att bli stor. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0