kurs

 
Idag efter en extremt bökig natt lämnade jag mina älsklingar på dagis. Befann mig senare.i hultsfred halv 8 för att hämta upp A från jobbet. Hon och jag skulle på kurs i Högsby. Vi var där till kl 4. Kändes som man gick i skolan igen! Sitta och lyssna på ledaren och avsluta med ett prov. Som jag fick full pott på, så känslan av det fanns kvar;-) 
 
Unnade mig massa gott ikväll framför tvn. Ska ta en promenad imorgon när jag är ledig. Pixie ville kanske vara på 5timmars imorgon. Vi får se hur hon väljer. Känns samtidigt konstigt. Vill ju inte va ifrån henne. Men hon var lite sugen på att få va själv på dagis. De behöver nog vara ifrån varandra lite med. 
 
Mina älskade fina tjejer<3 ni är allt jag någonsin behöver! Och er fina pappa såklart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0