lördag.

Idag har jag min första lediga lördag på länge. Jobbqr just nu 3 av 4 helger i månaden. Men snart hoppas jag på varannan, som de flesta andra har. Så i november önskar jag det, så det finns möjlighet till tid som familj ihop. Annars är det så uppdelat just nu. Känns som vi mest bollar barnen mellan dagis och varandra. Det känns ju sudär. Men som sagt så fort jag får varannan om kanske nån månad. Så kommer jag må bättre. Men denna helg är denna månads lediga. För vi (läs Emil) ska hjälpa till med taket i horn. vi åkte dit i tors efter jag slutat. Och jag åkte till jobbet i fredags. Vaknar upp själv denna lördag. För blev så sent igår kväll. Om nån timme ska jag åka. skönt med en ledig dag iallafall med mina barn<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0