slappardag.

Idag har vi haft en riktig slappardag. För natten blev inte som tänkt. Pixie sover alltid hos oss o Zoey kommer nån gång ibland eller halva natten. Men igår kom hon med direkt. Vi somna allihop. Vi sov ju utan Emil inatt. Vaknar kl 11 av att grannens hund skäller oavbrutet till halv två på natten, då de kommer hem. För att kunna få lite sömn lyfter över Pixie till sin säng kl 1och lägger mig jämte. Kl 4:15 tar Zoey morgon men går med på att mysa till 5. Då vaknar även Pixie o vi går upp. Skulle aldrig få för mig att låta barnen gå upp själva. Det känns inte rätt och inget jag är van vid hemifrån. Men de är snälla idag o lät mig ligga o slappa i soffan till halv 7. Då startar vi igång dagen. Zoey sov två timmar på morgonen sen. Så vi bakade lite chokladbollar sålänge. Vi har lekt hemma hela dagen. Förutom när vi handla då Emil kom hem. Vi fick fika besök av min syster Camilla o hennes familj efter lunchen. Annars har vi mest sett tv, läst böcker, lekt och pysslat idag. Så varit en skön dag! Har även beställt paket från jollyroom till Zoey. Hon blir ju två snart! 
 
Men imorgon är de sugna på leklandet, och borde ännu en gång köpa kort..men vet inte om vi väntar lite till ändå. Eller så ville de bada om vi har bilen. De går ju bara en timme på em på dagis, sen har Pixie sin dans. Och jag jobbar i kassan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0