söndag kväll igen.

Denna jobbhelg har gått fort. Har ändå slutat så vi haft hela em både igår och idag. Så igår hann vi med ett varv på marknaden när de plockade ner lite fort. Köpte brändamandlar och fyllde frysen med bröd. Sen köpte vi kycklingspett på tempo, de är så goda där. Vi avslutade dagen med att se film innan barnen somna. 
 
Idag när jag kom hem åt vi mat. För att sedan ta en rejäl städning hemma. Skönt! Vi fick fika besök av min syster Anna och hennes barn. Barnen somna jätte tidigt ikväll. Eller Zoey, Pixie brukar ju sova till senast 7. Zoey går ju alltid upp kl 5. Och Pixie halv 6-6. Inget med det för har ju gått upp 5 sen Pixie föddes. Men sista veckan har hon vaknat 4. Det känns lite väl tidigt. För hon somnar så tidigt för sin tupplur. Men är en tand som håller på att bryta igenom. Sen är det bara 2 kvar! Sömnen brukar bli extra dålig då. 
 
Imorgon ska jag göra mitt första pass i kassan. Har ju bara gått jämte två gånger. Och det var över en månad sen. Men ska bli kul. Börjar kl 4 så vi har massa tid innan barnen o jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0