cirkus

Det har skyltas lite här och var här. Tror ingen missat att det är cirkus ikväll kl 18. Pixie har sen hon sett skylten viljat gå. Jag har inte bestämt mig. Eftersom vi ska iväg på husvisning strax innan. Är så kul att vi börjat kolla hus nu. Jämföra och känna på om vi ser det som hemma. Än har vi inte hittat det rätta. Men vi stressar inte, viktigast är att det blir rätt. Dock har detta hus haft känslan att kännas så rätt. Hoppas den känslan finns innanför dörren med. Men hur eller hur har jag inte bestämt helt, eftersom det blir aningen stressigt. Men jobbet säljer ju biljetter och hade fått några just därför. Så vi hade lotteri och några vann. Hade turen att vinna tre! Så Pixie får se sin cirkus ändå:-) Zoey lär inte sitta still och eftersom det egentligen är försent för dem att åka och göra nått så följer min syster Lina med, istället för Emil. Vi kände att det blev smidigare än att ordna barnvakt. Mina föräldrar passar dem när vi går på visningen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0