förkylning

Har i ca två veckor känt mig halvförkyld. Igår sa jag att det är bättre det bryter ut ordentligt. Men under dagen mådde jag bara sämre och idag känner jag mig helt igen korkad i huvudet. Den där tungheten i huvudet som gör att man känner sig matt. Hoppas det går över fort för är inte ledig fören tis och sen sön nästa vecka. Ångrar nästan att jag sa så.. 
 
Idag börjar jag inte fören 4. Så tänkte ta med barnen till alv. Är ju näst sista helgen som de har teater nästan som vanligt. Men vi får nog ta bilen dit..
 
Huset var helt perfekt. Visst en hel del jobb med det såklart. Men det var en sak som gör att vi nog ändå inte vill ha det. Det luktade källare fasen det endast var en plan. Så fukt eller mögel måste det vara. Enligt besiktning så var de fukt. Jobbet att riva upp alla golv för att lägga fuktspärr..och om de då krupit upp i väggarna. Vi ska gå en gång till för att känna lukten. Så vi kan släppa det sen. Synd..var perfekt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0