fotboll

Jag måste med handen på hjärtat erkänna att nån.bra fotbollssambo är jag inte..även att jag hade önskat att matcher på två hade roat lika mycket som en bra serie. Men så är inte fallet tyvärr. Där emot kollar jag gärna i verkligheten. Men nu när jag jobbar och det krockar ofta. Eller att det varit försent med tanke på tidigt dagis dagen efter. Så har det inre passat. Fören idag. Så vi kollade och vår älskling gjorde två mål. 
 
Unnade mig ett par byxor idag, fick ju ändå födelsedagspengar. Och brukar bara köpa saker till barnen. Men Ellen hade köpt ett par byxor som blivit fel. De köpte jag av henne, smidigt och bra. Annars hade jag nog inte köpt några. Så kallade fladderbrallor i färg, sköna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0